Monday 5 January 2015

AMALAN UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT

   

...ASSALAMUALAIKUM...

Hi uolls,

mcm y aku da jnji kn b4 diz nk share tentg surah y aku amalkan utk mendapatkan zuriat..
nia adalah apa y aku amalkan utk mendpatkan zuriat.
as a women of course kte mesti nak kan zuriat utk diri kte sndri dan juga utk suami..tmbahan plak umur da meningkat (june nt da 27)..hehe

aku kahwin earlier 2013 dan 8 bulan kosong (belum pregnant)..dan awl bulan okt 2013 aku disahkan pregnant da sebulan ms tue dats mean ms sept tue da ad nyawa y sedang bercambah dlm rahim aku..

actually b4 pregnant uolls pn taw y aku ad cyst y mn ia boleh mengganggu kesuburan bg perempuan utk mengandung..tp nasihat aku sedih dan menangis mcm mn sekalipun jgn la kte lupakan siapa Pencipta kte..siapa yang Maha Kuasa..pucuk pangkal ingatlah asal usul anak adam dan hawa..

aku sendiri muhasabah diri tentang kesalahan dan kejahilan aku sms muda belia (hahaha..now still muda wat)..ada hikmah ALLAH S.W.T mendatangkan ujian buat aku dan juga suami..utk menguji sejauh mn kesabaran kami suami isteri sms didatangkan ujian..sejauh mn keimanan kami kepada Nya..

so, bg pasangan y belum dikurniakan zuriat byk2 muhasabah diri..perbaiki diri..byk kn buat solat taubat dan hajat..tambahan plak keadaan diri aku y ada cyst nie..lg meraung..yelah berpenyakit ko..giler xsusah hati..

namun ALHAMDULILLAH, berkat kesabaran aku suami isteri dan juga dengan izin ALLAH S.W.T aku pregnant juga..berita y sgt menggembirakan aku suami isteri dan juga whole family..

selain amalan doa aku juga amalkan segala cara pemakanan Rasulullah S.A.W..tok cyst tue plak aku amalkan biji aprikot y memg disahkan elok bg penyakit ketumbuhan nie..xpecially kanser..walaupun aku bkn kena kanser tp cyst juga merupakan salah satu penyakit ketumbuhan..tue pn ibu y bgtaw..

ibu soh try amalkan makan biji aprikot sb pk ck pernah bgtaw sesuai utk org kanser n bley juga diamalkan oleh org y ada penyakit ketumbuhan..punca pk ck ckp elok mkn biji aprikot nie sb adk ke3 aku ad ketumbuhan/lebihan lemak kt breast die..doc ckp lebihan lemak..terpulang nk buang ke x..tp adk nk buang sb sakit..ms tue lah pk ck ckp benefit bj aprikot nie..bla ibu teringat adk dl mkn bj aprikot nie ibu bgtaw soh amalkan mn taw cyst tue ilg...

lpas ibu bgtw memg aku consume until i noe dat im pregnant..rs bj aprikot tue sememangnya pahit..tp bak kata org tue "pahit tue la ubatnya taw"

itulah apa y aku amalkan tok maintain kn saiz cyst aku tp ada gk aku amalkan beberapa surah baca dan tiup pd air utk kita minum kira buat mcm air yassin gituh lorh!!!

so kt bwh nie adalah surah tok dapatkan baby dan elakkan dari kena kanser..y ada cyst pn boleh amalkan yea..kte hnya boleh berusaha dan bertawakal..y memberi keizinan hnya ALLAH S.W.T sj..


doa untuk dapatkan baby 

Di bawah nie surah2 untuk memusnahkan sel-sel kanser:

1. Surah Al Maidah (Ayat 82-91).
2. Surah Al Araf (Ayat 70-81).
3. Surah Al Raad (Ayat 16-28).
4. Surah AN Anbiyaa (Ayat 38-50).
5. Surah Asy Syu'ara (Ayat 185-227).
6. Surah Az Zummar (Ayat 42-52).
7. Surah Ghafir (Ayat 67-77).
8. Surah Az Zukhruf (Ayat 52-70).

Cara-cara

Sebelum memulakan bacaan:

1. Istighfar 10x.
2. Shalawat Nabi 10x.
3. Al-Fatihah 1x.
4. Ayatul Kursi 1x.

Sediakan botol-botol air yang bersih secukupnya. Setiap kali habis membaca surah-surah berkenaan, maka ditiupkan kepada air tersebut. Pesakit dinasihat kan minum air bacaan setiap hari. Sapu air pada anggota yang kena barah kanser dan mandi pesakit dengan air ini. InsyaAllah kerana sakit dan sembuh semuanya dengan izin-Nya.

*Kepada pembaca tolong sebarkan kepada ahli keluarga dan saudara yang sedang mengidap penyakit kanser.

nie gambar biji aprikot mn y xtaw..ehsan nenek google eh

nmpk mcm bj badam je kan..tp rs nye xselemak badam yea..pahit Ya Rabbi..tp itulah ubat

uolls boleh klik kt sini utk taw lebih details pasal kebaikan bj aprikot nie
so boleh amalkan yea disamping nak dapatkan baby selain dapat jg kesihatan

No comments :

Post a Comment